چرا کودکان با سندرم نفروتیک اولیه آسان می باشد به عفونت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک یک نام کلی از بیماری کلیه است، آن را به یک اثر شدید به بدن و ذهن بیمار است. یکی از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک را از طریق کانال های مختلف به عفونت، پس از آن، چه علت از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه می باشد، اجازه دهید ما را نگاه چگونه کارشناسان در مورد آن گفت.

سندرم نفروتیک، کارشناسان می گویند، با توجه به علل می توان به تقسیم اولیه، ثانویه و مادرزادی، از جمله سندرم نفروتیک اولیه یکی از شایع ترین بیماری های کلیه در کودکان است، و آن را آسان به شکستن بارها و بارها، آن را تا تاثیر جدی در کودکان سلامت. علت آن نامشخص است، کودکان اغلب دچار عفونت ناشی از عفونت های تنفسی، واکنش های آلرژیک، و غیره عفونت در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه شایع ترین عوارض و علت اصلی مرگ و میر است، با توجه به جامعه بین المللی برای آمار تحقیقات بیماری های کلیه کودکان، به طور مستقیم و یا به طور غیر مستقیم به علت مرگ و میر عفونت را برای 70 درصد از کودکان با مرگ بیماری کلیوی به حساب. عفونت اغلب بیماری بدتر و یا عود می کند، چه چیزی بیشتر، می تواند اثر درمانی از هورمون تحت تاثیر قرار.

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه در معرض ابتلا به عفونت از دلایل زیر باشد:

1. عملکرد سیستم ایمنی هومورال در کودکان مبتلا به کم، مانند گلوبولین ایمنی از دست دادن ادرار، کاهش سنتز و کاتابولیسم افزایش یافته است.

2. کودکان اغلب توسط عملکرد سیستم ایمنی سلولی کافی و عملکرد سیستم کمپلمان همراه است.

3. کودکان مبتلا به سوء تغذیه پروتئین، ادم ناشی از مشکلات گردش خون محلی است.

4. درمان سندرم نفروتیک اولیه اغلب در همان زمان، استفاده از هورمون های قشر مغز و مهار کننده های سیستم ایمنی بدن. سایر کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه اولویت با عفونت پنوموکوکی در عفونت باکتریایی، عفونت باسیل های گرم منفی نیز به تدریج افزایش داده می شود. تنفس رایج و معمولی مثل عفونت، عفونت دستگاه ادراری، سلولیت پوست و باد سرخ و پریتونیت اولیه، و غیره

مطالب بالا است که به معرفی عوامل خطر ابتلا به سندرم نفروتیک اولیه در کودکان، پدر و مادر باید بدانید که این دلایل. برای وقوع سندرم نفروتیک، ما باید اقدامات مؤثر برای جلوگیری از آسیب بیشتر به فرزندان خود را. برای سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چرا کودکان با سندرم نفروتیک اولیه آسان می باشد به عفونت





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک اصلی، چرا کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک اولیه آسان به عفونت می باشد ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: